Kargo ve Teslimat Süreci
Ürünüm ne kadar sürede bana ulaşır ?
Verdiğiniz siparişler 2 iş günü içerisinde Yurtiçi Kargo‘ya tarafımızdan teslim edilir. Ürününüz kargoya teslim edildikten sonra, size ulaşma süresi 1-3 iş günüdür. Kargonuz ve ürünlerle ilgili bilgi almak, iade ve iptal taleplerinizi iletmek, satış desteği vb. tüm sorularınız için 0850 281 23 11’den Müşteri Hizmetleri Temsilcisine ulaşabilirsiniz.
Kargomu nasıl takip ederim ?
Paketiniz Yurtiçi kargoya 2 iş günü içerisinde teslim edildikten sonra, gönderi takip numaranız tarafınıza SMS olarak iletilir. Gönderi Takip numaranız kayıtlı e-mailinize siparişinizi takip eden 2 iş günü içerisinde ulaşır. Siparişinizi hesabım>siparişlerim ekranından takip edebilirsiniz.
Kargo teslimatı sırasında neye dikkat etmeliyim ?
Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından auric.com.tr deposuna ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin iadesi yapılacaktır.
İADE SÜRECİ
Online siparişimdeki ürün ya da ürünleri nasıl iade edebilirim?
Faturanın ön yüzündeki iade formunu doldurarak, dilediğiniz Yurtiçi kargo şubesine ÜCRETSİZ olarak
“955858122” kodu ile teslim etmeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez.” Ürün lojistik operasyon merkezimize ulaştığında analiz ekibimiz tarafından incelenerek onay ve red durumu tarafınıza mail yolu ile iletilecektir. Onaylandığı taktirde ücret iadeniz gerçekleştirilecektir. Geri ödemeler banka iç süreçlerine bağlı olarak farklılık göstermektedir. Bu durumları bankanız üzerinden takip edebilirsiniz. Taksitli alışverişlerde ücret iadesi tarafımızdan tek seferde yapılır, ancak bankanız süreçlerine bağlı olarak kart ekstrelerinde taksitli şekilde görüntülenebilir.
Siparişimdeki ürünleri hangi şartlarda iade edebilirim?
Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri iade etmek için aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir. Aksi takdirde iade talebiniz kabul edilmeyecektir.
İade paketinizi, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde göndermeniz gerekmektedir.
Ürün/ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir.
Ürün/ürünlerin etiketleri kesinlikle ürün üzerinde ve zarar görmemiş durumda olmalıdır.
Hijyen politikamız nedeniyle iç çamaşırı, mayo/bikini ve küpe vb. gibi aksesuarlar kesinlikle iade alınmamaktadır.
Siparişimdeki ürün ya da ürünleri iade ederken herhangi bir ücret ödemem gerekiyor mu?
Siparişinizdeki ürün ya da ürünleri dilediğiniz Yurtiçi kargo şubesine ÜCRETSİZ olarak “955858122” kodu ile teslim etmeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez.